baby-israel תינוקות
תינוקות אודות אתר תינוקות אתרים - רפואת תינוקות פרסום אתרים אינדקס אתרים תינוקות
תפריט אתר תינוקות
תינוקות
חדרי תינוקות
מוצרי תינוקות
פעילות לתינוקות
תינוקות בחדשות
תינוק מתוק שלי
עגלת תינוקות
עיסוי תינוקות
רפואה משלימה
קנדידה
תזונת תינוקות
כסאות אוכל
אינדקס אתר תינוקות
התינוק שלי עוד כתבות
רפואה משלימה לתינוקות – לתת לקטנטנים את הטוב ביותר

טיפולי רפואה משלימה בתינוקות פועלים תחת הרפואה המשלימה, אשר מאמינה שהם לא צריכים לסבול כלל ומציעה לכם, ההורים לטפל בהם בדרך טבעית ויעילה ללא התערבות כימית בגופם.



רפואה משלימה לתינוקות – לתת לקטנטנים את הטוב ביותר!
האוצר היקר לנו ביותר הם התינוקות שלנו. אנחנו רוצים שיהיו מאושרים, שלווים, ובריאים. קשה לנו לראות את הגוזלים הללו סובלים מכאבי בטן, חום, או שיעול כי איך אפשר לראות אותם בוכים או לא מרוצים, נכון?
ובכן טיפולי רפואה משלימה בתינוקות פועלים תחת הרפואה המשלימה, אשר מאמינה שהם לא צריכים לסבול כלל ומציעה לכם, ההורים לטפל בהם בדרך טבעית ויעילה ללא התערבות כימית בגופם.

הומיאופתיה, נרות הופי, עיסוי – הכי טבעי לרפא
טיפולים ברפואה משלימה עבור תינוקות בעזרת ההומאופתיה, מטפלים במגוון מחלות ילדים ותינוקות, ביניהן: חום, אלרגיות, דלקות שונות, אסטמה, מיגרנות, בעיות גזים, בעיות שינה, בעיות התנהגות, ועוד קשת רחבה של בעיות בריאות. דרך הטיפול מעודדת את כוח הריפוי הטבעי המצוי בכל אחד מאתנו, ומאפשרת פתרון רב מערכתי של בעיה בהיבט הפיזי, הנפשי והמחשבתי של התינוקות/ילדים.
טיפולים ברפואה משלימה לתינוקות נותנים מענה גם לסובלים מבעיות כרוניות של דלקות אוזניים וזאת באמצעות נרות הופי. הנרות עשויים בד טבול בדונג דבורים טבעי ובעת בעירתו הוא שואב אליו את החסימה מהאוזן, באופן בטוח ואיטי. הטיפול אינו כרוך בכאבים להפך, הוא מרגיע ונעים. הטיפול בנרות הופי יעיל גם לבעיות סינוסים ואלרגיות, ליחה, נחירות, ורטיגו, שחרור רעלים ועוד.
טיפול ברפואה משלימה לתינוקות מציעים גם עיסוי לתינוק שלכם..., העיסוי מאפשר לחזק את המערכת החיסונית של התינוק ומקל על כאבי בטן וגזים, מהם סובלים תינוקות רבים בחודשים הראשונים ללידתם. יתרון נוסף של עיסוי התינוקות הוא חיזוק טונוס השרירים והקלה בליחה וחוסר שקט. ישנה אפשרות להתנסות בסוג עיסוי זה בסדנה משותפת להורה ולתינוק. כך לומד ההורה כיצד להקל על תינוקו בעת כאב. הרווח הנוסף הוא המגע ופיתוח הקשר בין ההורה לילדו. בעת העיסוי התינוק נינוח וקשוב לסביבתו ומתקיים 'דיאלוג רגשי עמוק' בין הצדדים...

ומה עם הסינים?
הרפואה הסינית מהווה חלק מבלתי נפרד מהרפואה המשלימה. טיפולים ברפואה משלימה בתינוקות מסייעת רבות לבעיות שונות אצל תינוקות. על פי הרפואה הסינית, בשנתיים הראשונות של התינוק המערכת החיסונית מתגבשת ומתחזקת, ועל כן צריך לאפשר לגוף לחלות, וזאת על מנת להתחזק באופן טיבעי. מחשיבה זו נובע העיקרון המנחה בדיקור. מטרת הדיקור היא לחזק את המערכת החיסונית של התינוק, כדי שיוכל להתמודד עם מחלות הילדות שלו בהצלחה ובקלות יחסית. הדיקור מתבצע בעזרת מחטים דקים במיוחד ואינו כואב. זרימת האנרגיה בגוף מאפשרת התמודדות יעילה עם מחלות.

 

ופרחי באך?
טיפולים ברפואה משלימה כוללים גם את תמציות פרחי הבאך, התמציות מיוצרות באופן טיבעי וניתנות לבעיות שונות ומגוונות, לאחר התאמה אישית. עיקר פעילותו הוא טיפול בבעיות ריגשיות והתנהגותיות של התינוק כגון: חוסר שקט, חרדת נטישה, חוסר שינה, אפטיות, עצבנות ועוד. האמונה העומדת מאחורי הטיפול הרגשי בכל בעיה שמתעוררת, היא שתינוק לא מרוצה/סובל פוגע במערכת החיסונית שלו, ועל כן חשוב לטפל בכל בעיה (גם אם היא מתבטאת פיזית) דרך הנפש, ליצירת רוגע והחזרת האיזון למערכת החיסונית בגוף.

מאמר מאת אתר לימודי רפואה משלימה http://www.transformatsia.com/ כל הזכויות שמורות 




2010-05-09

 
 

 
תינוקות  | צור קשר |  הוסף למועדפים |  תקנון אתר תינוקות

אתר תינוקות ישראל - כל הזכויות שמורות